:83;我似d咁的人咩
你好似成人都呃人喎:49;
:22;講到我好似老千咁
因為你成日比人話係:49;
邊個0.0v仔咁可愛竟然有人話他(笑
:48;極神兄果然識英雄重英雄
邊個0.0v仔咁可愛竟然有人話他(笑
極神 發表於 2009-11-26 10:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢真係好可愛?:22;
好似係rayc話佢:49;
佢真係好可愛?:22;
好似係rayc話佢:49;
kong950120 發表於 2009-11-26 10:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁可愛 你都睇唔出= =
咁可愛 你都睇唔出= =
339122 發表於 2009-11-26 10:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你係咪睇得出?:49;
:48;我又係最早回的人