{03}我5點3先要走
{03}我5點3先要走
vbnn20 發表於 2009-11-26 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你番黎吹陣先?:49;
{17}我諗住吹多陣
吹啲咩嘢先:48;
{27}你想吹咩先
不嬲我都唔知吹咩好:49;
{27}做人唔可以咁冇主見的
因為諗住某人會知:48;
:48;我諗某人的話題唔岩你
睇過先知喎:48;