vbnn20 發表於 2009-11-26 17:03:38

{03}我5點3先要走

kong950120 發表於 2009-11-26 17:04:59

{03}我5點3先要走
vbnn20 發表於 2009-11-26 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你番黎吹陣先?:49;

vbnn20 發表於 2009-11-26 17:05:49

{17}我諗住吹多陣

kong950120 發表於 2009-11-26 17:07:25

吹啲咩嘢先:48;

vbnn20 發表於 2009-11-26 17:08:05

{27}你想吹咩先

kong950120 發表於 2009-11-26 17:09:10

不嬲我都唔知吹咩好:49;

vbnn20 發表於 2009-11-26 17:09:40

{27}做人唔可以咁冇主見的

kong950120 發表於 2009-11-26 17:11:01

因為諗住某人會知:48;

vbnn20 發表於 2009-11-26 17:11:42

:48;我諗某人的話題唔岩你

kong950120 發表於 2009-11-26 17:12:23

睇過先知喎:48;
頁: 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 [1209] 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218
查看完整版本: 寵物樂園吹水區