你輸左d咩= =
fatlo 發表於 2009-11-27 07:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
table tennis,十三強出局
校隊幸運姐:85;
新血fatlo:22;
校隊幸運姐:85;
新血fatlo:22;
1120 發表於 2009-11-27 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我只係輸在不擅長接下'船'
最強兩個8強遇上-_-
fatlo係33
=_= 1120 我唔係新血- -
唉!希望下年都係table tennis比賽
fatlo只有7級:49;
你滴d人仔名都幾得意哦...
係他們姐
最得意係極神
極神人仔咩名哦?:49;
主人 名字 性別 世/轉/級 屬性 組隊 職業 伴侶 師傅 善惡值 必殺 掉寶率 家族
劍臣 飛龍族 雄 1/18/21 火 關閉 雜牌軍 無 極神 74757 0 63‰ 亂世梟雄
滅臣 飛龍族 雄 1/18/20 火 關閉 雜牌軍 無 極神 86640 0 63‰ 亂世梟雄
伯臣 飛龍族 雄 1/18/19 火 關閉 雜牌軍 無 極神 77282 0 80‰ 亂世梟雄
炎臣 飛龍族 雄 1/18/18 火 關閉 雜牌軍 無 極神 41195 0 52‰ 亂世梟雄
希臣 飛龍族 雄 1/18/16 火 關閉 雜牌軍 無 極神 45478 0 55‰ 亂世梟雄
千臣
仲有好多
咁有創意既:22;
咁樣想人仔名無嗮時間咩?:49;