1120 發表於 2009-11-27 19:06:54

其實姐:49;
好似有d藝術...
有d人點學都學無好...

339122 發表於 2009-11-27 19:08:42

rayc what are you have lose

Rayc 發表於 2009-11-27 19:08:47

但我係有d天份

1120 發表於 2009-11-27 19:10:25

好少聽到人話自己有天分嘎:49;

Rayc 發表於 2009-11-27 19:12:08

rayc what are you have lose
339122 發表於 2009-11-27 07:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
請講中文
好少聽到人話自己有天分嘎:49;
1120 發表於 2009-11-27 07:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
校隊d人講既

1120 發表於 2009-11-27 19:14:30

你系校隊?:22;

Rayc 發表於 2009-11-27 19:14:57

你系校隊?:22;
1120 發表於 2009-11-27 07:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我當然唔係

1120 發表於 2009-11-27 19:16:29

你應該話就嚟係:38;
對自己要有自信d...

Rayc 發表於 2009-11-27 19:17:28

今日對校隊既戰績係,輸
9:11
5:11

fatlo 發表於 2009-11-27 19:17:31

你輸左d咩= =
頁: 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 [1221] 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230
查看完整版本: 寵物樂園吹水區