:49;如果唔計冥界,奧運都算最多錢的了,因為打死1隻怪有5百。而冥界用雙錢,再加財界就有可能有6百
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
o,因為奧運果到限咗出幾錢:49;
不過點解唔打冥?
:49;我廢事係咁死lo
:49;我廢事係咁死lo
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:48 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
租太陽裝咪得囉:49;
:49;都話冇錢洛
係咩:49;
不過佢見我每日發百幾帖,諗住我會升到榮譽姐
kong950120 發表於 2009-11-22 11:46 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
個白金咪我LOR{06}
黃金就係anthony1992
:48;rayc未變黃金咩
個白金咪我LOR{06}
黃金就係anthony1992
charlesli 發表於 2009-11-22 01:50 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係咁,我以為唔只得白金會員,但事實係只係得1個白金會員:49;
不過好耐冇見
:49;原來rayc未變架
:49;原來rayc未變架
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢近排吹得好少:60;
:48;好似話唔得閒wo,ch你果邊凍唔凍