:49;我咁岩賣哂比商店,睇下人仔有冇先
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你可以借件3
不過點解要賣晒佢?:49;
:49;因為放哂d錢入家族冇錢用
:49;因為放哂d錢入家族冇錢用
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好彩我唔會放晒啲錢落家族到:60;
不過你可以賣其他嘢同打怪有錢架嘛:49;
:49;冇架了,我d錢都係得咁多
:49;冇架了,我d錢都係得咁多
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你一有錢就放放晒落家族?:22;
:49;睇下果時洗唔洗用錢,如果唔洗咪放哂入去
:49;睇下果時洗唔洗用錢,如果唔洗咪放哂入去
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我平時都冇咩點用錢,所以儲咗啲錢
但你點解唔用財富戒指:49;
:49;因為限左幾多錢,用左財富戒指都唔會多錢
:49;因為限左幾多錢,用左財富戒指都唔會多錢
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我覺得用咗會多啲
但點解會限咗用幾多錢?:49;
:49;如果唔計冥界,奧運都算最多錢的了,因為打死1隻怪有5百。而冥界用雙錢,再加財界就有可能有6百