kong950120 發表於 2009-11-22 13:54:56

所以近幾日我吹得最多:60;

charlesli 發表於 2009-11-22 13:55:42

室內就唔凍

vbnn20 發表於 2009-11-22 13:56:39

:49;香港果邊室內都幾凍,傷風左幾次

kong950120 發表於 2009-11-22 13:57:38

過多陣我都係打料算:60;

vbnn20 發表於 2009-11-22 13:58:09

:48;一邊打料一邊回咪得

kong950120 發表於 2009-11-22 13:59:09

:48;一邊打料一邊回咪得
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩回同打料可以一齊做咩?:49;


就黎有得拎獎

vbnn20 發表於 2009-11-22 14:00:51

:49;仲有3帖,我又係單數的

kong950120 發表於 2009-11-22 14:01:19

:49;仲有3帖,我又係單數的
vbnn20 發表於 2009-11-22 02:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以某人應該拎到獎:60;

vbnn20 發表於 2009-11-22 14:06:26

我食野啦,88

kong950120 發表於 2009-11-22 14:07:34

88

我繼續打料先
頁: 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 [1155] 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164
查看完整版本: 寵物樂園吹水區