所以近幾日我吹得最多:60;
室內就唔凍
:49;香港果邊室內都幾凍,傷風左幾次
過多陣我都係打料算:60;
:48;一邊打料一邊回咪得
:48;一邊打料一邊回咪得
vbnn20 發表於 2009-11-22 01:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩回同打料可以一齊做咩?:49;
就黎有得拎獎
:49;仲有3帖,我又係單數的
:49;仲有3帖,我又係單數的
vbnn20 發表於 2009-11-22 02:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以某人應該拎到獎:60;
我食野啦,88
88
我繼續打料先