:48;吹吹下就到左7百幾帖
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我今日都冇咩吹過:60;
所以我先話要快啲,因為條cycle都就完
:48;咁咪打多d怪,都係差唔多姐,點解你咁耐都過1千帖的
你多回抽中機會咪大囉:49;
kong950120 發表於 2009-11-19 07:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你們咪玩哂?
咁你們咪玩哂?
Rayc 發表於 2009-11-19 07:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都話多有獎果啲冇份咯:49;
:48;咁咪打多d怪,都係差唔多姐,點解你咁耐都過1千帖的
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
就過啦:85; ,不過我今日打怪好慢
都話多有獎果啲冇份咯:49;
就過啦:85; ,不過我今日打怪好慢
kong950120 發表於 2009-11-19 07:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你又話多回抽中機會大
:47;我記得自己都冇打怪好耐,得閒都要打下
日耳曼係幾多年?
Rayc 發表於 2009-11-19 07:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
中國稱4方為西戎、東夷、北秋同南蠻...
德國第二次世界大戰濫殺猶太人:49;
我返黎啦...:49;
咁你又話多回抽中機會大
Rayc 發表於 2009-11-19 07:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多回唔係易啲抽中咩
我意思係個特別獎隨機抽,但攞過好多回帖獎嘅冇份:49;
:47;我記得自己都冇打怪好耐,得閒都要打下
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好似前兩日先打過-_-
:44;你...你....:76;我根本就冇打過