同膚色都歧視?:22;
有無咁嚴重?@@
1120 發表於 2009-11-19 07:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
歧視維族,藏族等等
當然有d人無歧視其他人
中國人真系有d自大...
稱四方國家ge民族為南蠻...
不過好過德國日耳曼民族咯:49;
為咗至聰明亂殺人:49;
中國人真系有d自大...
稱四方國家ge民族為南蠻...
不過好過德國日耳曼民族咯:49;
為咗至聰明亂殺人:49;
1120 發表於 2009-11-19 07:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
日耳曼係幾多年?
我又黎啦
我又黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
起碼講左3次
:76;係岩岩好3次炸
日耳曼係幾多年?
Rayc 發表於 2009-11-19 07:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
即係二次大戰= =
中國人不止歧視,重有鄙視日本人啦= =
招人幫升分身
裝,錢,經卡我出
:76;係岩岩好3次炸
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你好似冇咩討論過
而且趁啲人喺到,討論吓要咩禮物啦:49;
好似無咩人係到-_-