無機打無節目睇:23;
放假狀態...
你似乎開始活躍係其他區wo
有咩@@?
遲d寵物區都唔知有無人嚟:23;
有咩@@?
遲d寵物區都唔知有無人嚟:23;
1120 發表於 2009-11-19 05:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有,你去到水區同笑話區
以前仲系低級經常都有去笑話區的:23;
水區去交流宗教問題姐...
我又返黎啦
我又返黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-19 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
今次會唔會又好快走?
我又返黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-19 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
做緊咩嘢@@
嚟下又走@@
以前仲系低級經常都有去笑話區的:23;
水區去交流宗教問題姐...
1120 發表於 2009-11-19 06:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你宗教好勁?
你宗教好勁?
Rayc 發表於 2009-11-19 06:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
只系覺得鋒好勁去交流下姐...
估唔到d人年紀輕輕咁有宗教知識...