等陣就多人
等到幾時哦:23;
唔知ga,希望在下秒呀嘛
神:抄廣告?
下秒已過期:23;
33同vbnn嚟下就走咗:23;
他們也有野做嘛
但系前幾日聽聞好多人話唔洗返學:23;
:70;我不知幾得閒
但系前幾日聽聞好多人話唔洗返學:23;
1120 發表於 2009-11-19 04:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有d咁既事?
- -聽日唔洗返,食野先,8
vbnn20 發表於 2009-11-17 07:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:49;真係幾悶= =聽日放半日 後日番去上2堂就走得= =星五 6唔勢番= =悶都悶死= =
339122 發表於 2009-11-17 06:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有啊...:23;
有啊...:23;
1120 發表於 2009-11-19 04:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都係一兩日姐