有得禁鍵盤?:22;
點解我唔知咁多嘢既:65;
禁邊度可以打怪?:83;
1120 發表於 2009-11-18 10:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你用滑鼠指住張圖片,就會見到禁咩
遲d得閒先試...
多謝嗮:83;
其實你滴點解唔放錢系真身?@@
驚人打劫?@@
遲d得閒先試...
多謝嗮:83;
其實你滴點解唔放錢系真身?@@
驚人打劫?@@
1120 發表於 2009-11-18 10:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我之前有講過:49;
幾之前@@?
咁多人仔記得全部人仔攞ge數目?@@
幾之前@@?
咁多人仔記得全部人仔攞ge數目?@@
1120 發表於 2009-11-18 10:48 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我好似冇話有放錢落人仔到喎:49;
都唔知你幾時講過:49;
所以以為你放系人仔到:49;
都唔知你幾時講過:49;
所以以為你放系人仔到:49;
1120 發表於 2009-11-18 10:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
總之你搵吓之前啲帖就知:60;
懶惰睇返10600幾個貼:04;
懶惰睇返10600幾個貼:04;
1120 發表於 2009-11-18 11:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁算,我都廢事答:60;
咁算,我都費事睇:60;
我睇咗你會答?:49;