Rayc
發表於 2009-11-19 21:13:53
不過都可能搞唔到:60; Tenny都未表態
我off喇@@看台慶同溫書
極神 發表於 2009-11-19 09:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我部電視壞左:26;
只好作光
極神
發表於 2009-11-19 21:15:26
我部電視壞左:26;
只好作光
Rayc 發表於 2009-11-19 09:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我家有2部電視:60; 本來四部,1部壤左,1部聽唔到聲,得2部冇事
1120
發表於 2009-11-19 21:16:41
藍月曾經亦係永遠的天王,他上線300小時,發出超過3000貼。
極神 發表於 2009-11-19 09:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
1小時10貼@@
平均起嚟都算屈:49;
好大壓力呀
Rayc 發表於 2009-11-19 09:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
Blue_Moon0829 3825
極神 8935
Rayc 9398
睇嚟rayc穩攞...
Rayc
發表於 2009-11-19 21:18:04
1小時10貼@@
平均起嚟都算屈:49;
Blue_Moon0829 3825
極神 8935
Rayc 9398
睇嚟rayc穩攞...
1120 發表於 2009-11-19 09:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係計帖多ga,係睇有無人支持
kong950120
發表於 2009-11-19 21:18:23
1小時10貼@@
平均起嚟都算屈:49;
Blue_Moon0829 3825
極神 8935
Rayc 9398
睇嚟rayc穩攞...
1120 發表於 2009-11-19 09:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果係投票,就唔一定係多帖就夠:49;
Rayc
發表於 2009-11-19 21:19:55
我家有2部電視:60; 本來四部,1部壤左,1部聽唔到聲,得2部冇事
極神 發表於 2009-11-19 09:15 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
果然有錢呀
1120
發表於 2009-11-19 21:21:18
唔係計帖多ga,係睇有無人支持
Rayc 發表於 2009-11-19 09:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
e家ge情況好似都沒人可以做你對手:49;
如果係投票,就唔一定係多帖就夠:49;
kong950120 發表於 2009-11-19 09:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
投票應該系投多貼嘎嘛:49;
Rayc
發表於 2009-11-19 21:23:05
e家ge情況好似都沒人可以做你對手:49;
1120 發表於 2009-11-19 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
極神,無敵夠呀
vbnn都唔差
kong950120
發表於 2009-11-19 21:23:50
e家ge情況好似都沒人可以做你對手:49;
投票應該系投多貼嘎嘛:49;
1120 發表於 2009-11-19 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
投票點解要投多貼果個?
點解唔投自己鍾意嗰個?
Rayc
發表於 2009-11-19 21:25:09
投票應該系投多貼嘎嘛:49;
1120 發表於 2009-11-19 09:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係睇你覺得邊個灌得夠全面,日平均發帖多