vbnn20 發表於 2009-11-19 20:02:19

:48;我沖緊6千@_@

Rayc 發表於 2009-11-19 20:02:49


所以我特登都唔晒出黎:60;

因為之前要沖10000:85;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唉!仲未升到級,差成1600分

kong950120 發表於 2009-11-19 20:02:56

:48;我沖緊6千@_@
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我祝你早日成功:31;

唉!仲未升到級,差成1600分
Rayc 發表於 2009-11-19 08:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
宜家個壇黃金會員都好似唔多:49;

Rayc 發表於 2009-11-19 20:03:44

:48;我沖緊6千@_@
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又爆,咁我咪好危險?

kong950120 發表於 2009-11-19 20:04:21


你又爆,咁我咪好危險?
Rayc 發表於 2009-11-19 08:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你之前咁少競爭對手:60;

vbnn20 發表於 2009-11-19 20:04:46

:48;我來想升寵物中心,不過又冇咩時間

Rayc 發表於 2009-11-19 20:04:48


你之前咁少競爭對手:60;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
同現在咪又差不多

kong950120 發表於 2009-11-19 20:05:50


同現在咪又差不多
Rayc 發表於 2009-11-19 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有競爭才有進步:60;
:48;我來想升寵物中心,不過又冇咩時間
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我差唔多日日都打料,但近排冇咩破石出:37;

vbnn20 發表於 2009-11-19 20:06:33

:48;我走啦,88

Rayc 發表於 2009-11-19 20:06:47


有競爭才有進步:60;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我無咁多時間,實輸
頁: 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 [1077] 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086
查看完整版本: 寵物樂園吹水區