:48;我沖緊6千@_@
所以我特登都唔晒出黎:60;
因為之前要沖10000:85;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唉!仲未升到級,差成1600分
:48;我沖緊6千@_@
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我祝你早日成功:31;
唉!仲未升到級,差成1600分
Rayc 發表於 2009-11-19 08:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
宜家個壇黃金會員都好似唔多:49;
:48;我沖緊6千@_@
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又爆,咁我咪好危險?
你又爆,咁我咪好危險?
Rayc 發表於 2009-11-19 08:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你之前咁少競爭對手:60;
:48;我來想升寵物中心,不過又冇咩時間
你之前咁少競爭對手:60;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
同現在咪又差不多
同現在咪又差不多
Rayc 發表於 2009-11-19 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有競爭才有進步:60;
:48;我來想升寵物中心,不過又冇咩時間
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我差唔多日日都打料,但近排冇咩破石出:37;
:48;我走啦,88
有競爭才有進步:60;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我無咁多時間,實輸