唔知哦:49;
覺得好神奇同深奧:49;
所以去交流下...
1120 發表於 2009-11-19 06:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
那你應該看書
死咗自然知道有無長智慧啦:85;
其實我都唔多信宗教既...
死咗自然知道有無長智慧啦:85;
其實我都唔多信宗教既...
1120 發表於 2009-11-19 06:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
死左仲會話你知?
我都好懷疑果d人點知道既:49;
宗教太多矛盾了...
我都好懷疑果d人點知道既:49;
宗教太多矛盾了...
1120 發表於 2009-11-19 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
視乎咩宗教姐
覺得咩宗教都有一定ge矛盾...
睇多唔多姐...
最多應該係羅馬天主教
個人都覺得...
因為聖經太多矛盾了...
都唔系幾喜歡果d傳教士...
有d好偏激...
個人都覺得...
因為聖經太多矛盾了...
都唔系幾喜歡果d傳教士...
有d好偏激...
1120 發表於 2009-11-19 06:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
文藝復興前的教士先勁
一邊話自己清廉,另一邊就大魚大肉
因為果時教廷權利高過皇帝...
e家印度都系咁...
宗教之高...