kong950120 發表於 2009-11-19 20:07:39


我無咁多時間,實輸
Rayc 發表於 2009-11-19 08:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以冇時間就唔好作無謂嘅鬥爭:48;
:48;我走啦,88
vbnn20 發表於 2009-11-19 08:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,今次應該係走啦:49;

Rayc 發表於 2009-11-19 20:10:21


所以冇時間就唔好作無謂嘅鬥爭:48;

88,今次應該係走啦:49;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我係明知輸都要鬥

kong950120 發表於 2009-11-19 20:12:37


我係明知輸都要鬥
Rayc 發表於 2009-11-19 08:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你為咗啲咩?:49;

Rayc 發表於 2009-11-19 20:14:14


咁你為咗啲咩?:49;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等搞灌水天王活動

kong950120 發表於 2009-11-19 20:16:54

咁不如等到搞果陣先算啦:49;

Rayc 發表於 2009-11-19 20:17:32

搞個陣先至落力吹?

kong950120 發表於 2009-11-19 20:25:50

我意思係個比賽到咗先鬥:49;

Rayc 發表於 2009-11-19 20:27:39

我意思係個比賽到咗先鬥:49;
kong950120 發表於 2009-11-19 08:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一到活動就要搵人出來-_-
而且根本唔知發帖要求

1120 發表於 2009-11-19 20:32:23

今日好似吹好少咋...:23;
vbnn又走咗...

Rayc 發表於 2009-11-19 20:33:40

我食埋飯後可能仲慢
頁: 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 [1078] 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087
查看完整版本: 寵物樂園吹水區