kong950120 發表於 2009-11-19 19:27:00

好似無咩人係到-_-
Rayc 發表於 2009-11-19 07:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我見啲人都黎回嘅:49;

vbnn20 發表於 2009-11-19 19:27:28

:68;都話我係到洛,禮物是是但但就得

Rayc 發表於 2009-11-19 19:27:58

1120好似唔係度,33一定唔係度

kong950120 發表於 2009-11-19 19:29:42

本帖最後由 kong950120 於 2009-11-19 07:30 PM 編輯

:68;都話我係到洛,禮物是是但但就得
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你哋想要咩先?:85;

宜家個cycle都就完添啦
1120好似唔係度,33一定唔係度
Rayc 發表於 2009-11-19 07:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁姐係我數少咗囉:49;,不過佢應該會認同你

vbnn20 發表於 2009-11-19 19:31:20

:48;是但你啦,我今次應該拎好少禮物

Rayc 發表於 2009-11-19 19:32:32

:48;是但你啦,我今次應該拎好少禮物
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
夠唔夠33少呢

kong950120 發表於 2009-11-19 19:32:43

本帖最後由 kong950120 於 2009-11-19 07:34 PM 編輯

:48;是但你啦,我今次應該拎好少禮物
vbnn20 發表於 2009-11-19 07:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我計過,我應該有得拎4次

夠唔夠33少呢
Rayc 發表於 2009-11-19 07:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我覺得個特別獎應該抽人,之前拎咗好多嘅冇特別獎

Rayc 發表於 2009-11-19 19:36:30


我計過,我應該有得拎4次

所以我覺得個特別獎應該抽人,之前拎咗好多嘅冇特別獎
kong950120 發表於 2009-11-19 07:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但個特別獎唔係用來睇邊個好運

kong950120 發表於 2009-11-19 19:36:56


但個特別獎唔係用來睇邊個好運
Rayc 發表於 2009-11-19 07:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你多回抽中機會咪大囉:49;

vbnn20 發表於 2009-11-19 19:36:57

:48;吹吹下就到左7百幾帖
頁: 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 [1072] 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081
查看完整版本: 寵物樂園吹水區