1120 發表於 2009-11-19 16:53:49


都係一兩日姐
Rayc 發表於 2009-11-19 04:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
就係得閒啦...
唔得閒都有少少時間啦...
點解唔嚟吹:23;

Rayc 發表於 2009-11-19 16:55:10


就係得閒啦...
唔得閒都有少少時間啦...
點解唔嚟吹:23;
1120 發表於 2009-11-19 04:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁得閒無理由唔去玩ga

1120 發表於 2009-11-19 16:56:17

咁我都去玩啦:23;

Rayc 發表於 2009-11-19 16:56:47

88,我都差不多要升lv

1120 發表於 2009-11-19 16:58:08

連你都走麥:23;

Rayc 發表於 2009-11-19 16:58:50

等我升完咪得lo

1120 發表於 2009-11-19 17:00:24

你升完我都唔知去咗邊度:23;

Rayc 發表於 2009-11-19 17:36:27

你還在這裡嗎?

1120 發表於 2009-11-19 17:44:29

當然:23;
無嘢做...

Rayc 發表於 2009-11-19 17:49:53

無野做?
可以打機,睇電視
頁: 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 [1066] 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075
查看完整版本: 寵物樂園吹水區