1120
發表於 2009-11-19 16:53:49
都係一兩日姐
Rayc 發表於 2009-11-19 04:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
就係得閒啦...
唔得閒都有少少時間啦...
點解唔嚟吹:23;
Rayc
發表於 2009-11-19 16:55:10
就係得閒啦...
唔得閒都有少少時間啦...
點解唔嚟吹:23;
1120 發表於 2009-11-19 04:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁得閒無理由唔去玩ga
1120
發表於 2009-11-19 16:56:17
咁我都去玩啦:23;
Rayc
發表於 2009-11-19 16:56:47
88,我都差不多要升lv
1120
發表於 2009-11-19 16:58:08
連你都走麥:23;
Rayc
發表於 2009-11-19 16:58:50
等我升完咪得lo
1120
發表於 2009-11-19 17:00:24
你升完我都唔知去咗邊度:23;
Rayc
發表於 2009-11-19 17:36:27
你還在這裡嗎?
1120
發表於 2009-11-19 17:44:29
當然:23;
無嘢做...
Rayc
發表於 2009-11-19 17:49:53
無野做?
可以打機,睇電視