幫襯我啦:83;
儲錢好似沒咩用途:49;
1120 發表於 2009-11-18 08:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我儲黎係為咗將來用
不過宜家冇咩嘢好買:49;
你覺得將來可以點用@@
其實我好懷疑d錢可以點用:49;
你覺得將來可以點用@@
其實我好懷疑d錢可以點用:49;
1120 發表於 2009-11-18 09:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
之前開放潘盒果陣可以用金錢買:85;
到時要轉先嚟金錢用?@@
其實覺得轉換有d唔公平==
1金錢=10寵物幣
10000寵物幣=1金錢
到時要轉先嚟金錢用?@@
其實覺得轉換有d唔公平==
1金錢=10寵物幣
10000寵物幣=1金錢
1120 發表於 2009-11-18 09:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係1金錢=50寵物幣咩
而且一早開始果陣係1000寵物幣=1金錢,所以有啲人先有咁多,衰在果陣我冇玩:65;
一時打錯姐==
差成500倍==
點解要換到咁(@24)
一時打錯姐==
差成500倍==
點解要換到咁(@24)
1120 發表於 2009-11-18 09:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能因為改咗板可以掛打,啲錢易打咗
咩系掛打@@
錢真系咁容易打?:22;
咩系掛打@@
錢真系咁容易打?:22;
1120 發表於 2009-11-18 09:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
掛打你應該知:85;
錢易唔易打就睇吓你點睇姐,但應該係易打過之前
掛打系唔系自動打@@?
個人愚見:49;
以前d怪跌錢好少?@@