係,一年五班既一一等
@_@書比rayc好似會好冇面
同我捉啦,我係個d唔防既人
比人搶左6行7列等
e加仲玩唔玩到寵架??
我好想問rayc讀邊間野
好似新詩黎,關於劍橋~
vbnn20 發表於 2010-6-12 06:32 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
咁都知...你讀左e本呀?
vbnn捉棋好勁
比佢屈緊-_-
下次搵人陪我去yahoo捉啦:76;希望我玩唔到,我應該廢過Rayc
一勝一負一和-_-
:50;win左1埸,和1埸,同埋書左1埸