本帖最後由 Rayc 於 2010-6-19 11:29 AM 編輯
真係好複雜-_-
lv6又點
本帖最後由 vbnn20 於 2010-6-19 11:43 AM 編輯
去左終點,按實個左鍵,再按「tab」(圖1)
,再按「enter」(出現圖2)
咁就過左。
呢種game真係好麻煩
:48;easy汁
遲d先再玩
lv7太長
:76;lv7 個mouse可以整出去個畫面 咁慢慢等就win:74;
我都知,但今日無咁多時間慢慢玩
:48;我12點都走啦@_@
設置分身太好玩啦
:49;冇咩用