vbnn20
發表於 2010-6-7 18:57:08
:48;你地仲係唔係到?
無敵殺人狂
發表於 2010-6-7 22:25:01
嗯但我5知你幾時係度:65;
vbnn20
發表於 2010-6-7 22:36:57
:49;我黎果時,你地又走哂
BaHu
發表於 2010-6-7 23:28:21
我系到個時又見唔到你地._.
無敵殺人狂
發表於 2010-6-8 15:22:36
柑奇怪既而加最5方便就係回帖個度5知邊個回左
vbnn20
發表於 2010-6-8 16:15:11
:49;唔係化,又冇人係到啦
BaHu
發表於 2010-6-8 16:20:42
I am here
vbnn20
發表於 2010-6-8 17:02:49
:85;仲係唔係到@_@?
Rayc
發表於 2010-6-8 17:21:07
徵收生日禮物
無敵殺人狂
發表於 2010-6-8 21:11:45
而加有無人??