!_!都無人做,佢做有咩所謂
!_!都無人做,佢做有咩所謂
vbnn20 發表於 2010-5-30 09:28 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
你地當極神無到?
佢退左休了~
一日未選,一日唔算
仲未開到呀??
仲要慢慢整wo
大家有冇d咩活動想系考完試之後搞﹖
原来真的事还没有弄好,期待......
大家有冇d咩活動想系考完試之後搞﹖
BaHu 發表於 2010-6-1 11:24 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
最好唔好係計發帖既活動(即係上年個個)
:50;可惜放暑假已經成為夢想/.\