又下雨,真麻煩
落雨@@
之前講左咁多日都無落今日無帶傘出街...
大家點睇政改?
請係吹水區個帖回覆
{05}事不關己~
捉唔捉象棋?
只知政治不正確
今日濕度係幾多?
我家好潮濕
我想捉 突然想玩番水滸 but 5知仲有無裝係度
招人捉象棋
{05}我地on的時間實在差太多了