開個投票咪一清二礎LO
BaHu 發表於 2010-5-20 09:34 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果無先例,我係唔會開
回覆34回
最近寵物中心多左d咩
咩都無
多左人2世
{05}多左d空白~
{12}我呢d平凡人,緊係做d平凡野,唔會,亦唔願 「西星」
vb 咩係 西星 我get唔到....
本帖最後由 vbnn20 於 2010-5-22 08:29 AM 編輯
{18}醒=西星~
{17} 原來小左個 「一」字「酉星」 先岩牙原來
呢d野係你先講得出-_-
= =唔怪之得我睇唔明啦 原來係你打錯....
回覆34回,唔該:61;
:76;我睇埋之前個d