路過,又走lu~8
vbnn20 發表於 2010-5-22 03:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有無第二句?
{18}真係走啦,你地慢慢吹~
真係走啦,你地慢慢吹~
vbnn20 發表於 2010-5-22 03:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我都去食野,88
回復 16131# Rayc
1句就夠:85;
次次都係個句好悶嫁
=_= 我係最早on的~
哇 個野難用左 但係型左...
本帖最後由 Rayc 於 2010-5-27 07:13 PM 編輯
總之就差左
無野玩 好悶
無敵你竟敢自稱灌水天王?