希望家園個度
都係考完先捉啦....
個隻太正,有道具用
可以回棋= =
我捉
約時間
!_!bahu想大恰細咁bo
好耐無捉
技術同三歲細路無乜分別
另外發現家中電腦不能加載象棋
有冇人知點解﹖:65;
好耐無捉
技術同三歲細路無乜分別
另外發現家中電腦不能加載象棋
有冇人知點解﹖
BaHu 發表於 2010-6-7 09:09 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
連裝都唔得我真係第一次見
我都5清楚 rayc 係度嗎??
係咪去捉棋?