{32}有fd一齊就唔係咁講架啦
打機只為升lv
咁到低系你玩電腦定電腦玩你la??= =
打機只為升lv
咁到低系你玩電腦定電腦玩你la??= =
BaHu 發表於 2010-5-20 02:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好似好有道理
人生如夢,網絡遊戲更是夢中夢,早d清醒啦,年輕人~
人生如夢,網絡遊戲更是夢中夢,早d清醒啦,年輕人~
vbnn20 發表於 2010-5-20 05:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你同自己講?
{12}我己經唔係年輕人了,冇退路,要玩埋洛去
我己經唔係年輕人了,冇退路,要玩埋洛去
vbnn20 發表於 2010-5-20 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
前者對,後者錯
我己經唔係年輕人了,冇退路,要玩埋洛去
vbnn20 發表於 2010-5-20 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
苦海無邊回頭是岸(聽日難得一日假期要應節)
34回開動,有無人要多d出場
回復 16099# Rayc
光明??