不如大家約定一個區來捉象棋
回復 16200# 無敵殺人狂 的帖子
絕對唔明你講乜...
佢應該係想打個'過'字
之前系入面等左無敵成半個鐘都唔理我:78;
之前系入面等左無敵成半個鐘都唔理我
BaHu 發表於 2010-6-10 01:58 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
我過一陣同你捉
回復 16205# Rayc 的帖子
一陣要開工...
今晚先得閒
回復Rayc 的帖子
一陣要開工...
今晚先得閒
BaHu 發表於 2010-6-10 02:00 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
咁就到我唔得啦
回復 16204# BaHu 的帖子
5知係邊度可以見到你haha
招人玩瘋狂足球
=_=有冇人想捉?