以前初中成班一起玩CS同熱舞街舞,阿sir知道都係吹唔脹,最多鎖機,鎖左一陣又要開番
以前初中成班一起玩CS同熱舞街舞,阿sir知道都係吹唔脹,最多鎖機,鎖左一陣又要開番
極神 發表於 2010-5-16 09:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你們就好啦
{21}係我就重開你地d電腦
真係勁悶呀
我最近開始試玩龍Online...算幾易升(初期)
但係d職有d亂,主槍副刀/主刀副槍/主弓副刀等,職業太多變化搞到我好混亂
咁即係好唔好玩
{20}有冇人玩巨商架?
有冇人玩巨商架?
vbnn20 發表於 2010-5-17 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
巨商玩咩呀
咪又係升下lv,買賣下野果d
咁好無聊姐