極神 發表於 2010-5-16 21:37:36

以前初中成班一起玩CS同熱舞街舞,阿sir知道都係吹唔脹,最多鎖機,鎖左一陣又要開番

Rayc 發表於 2010-5-16 21:38:41

以前初中成班一起玩CS同熱舞街舞,阿sir知道都係吹唔脹,最多鎖機,鎖左一陣又要開番
極神 發表於 2010-5-16 09:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    你們就好啦

vbnn20 發表於 2010-5-16 22:57:18

{21}係我就重開你地d電腦

Rayc 發表於 2010-5-17 17:36:09

真係勁悶呀

極神 發表於 2010-5-17 18:57:45

我最近開始試玩龍Online...算幾易升(初期)

但係d職有d亂,主槍副刀/主刀副槍/主弓副刀等,職業太多變化搞到我好混亂

Rayc 發表於 2010-5-17 19:00:19

咁即係好唔好玩

vbnn20 發表於 2010-5-17 20:04:44

{20}有冇人玩巨商架?

Rayc 發表於 2010-5-18 16:52:26

有冇人玩巨商架?
vbnn20 發表於 2010-5-17 08:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    巨商玩咩呀

vbnn20 發表於 2010-5-18 17:49:39

咪又係升下lv,買賣下野果d

Rayc 發表於 2010-5-19 16:36:20

咁好無聊姐
頁: 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 [1609] 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618
查看完整版本: 寵物樂園吹水區