339122 發表於 2010-2-23 19:55:08

ch真係唔會放過任何升lv既機會
Rayc 發表於 2010-2-23 05:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

你要怪就怪vb幫佢升人仔啦- -

╭〥?◇〞 發表於 2010-2-23 20:09:10

- -.....升人仔唔覺悶架咩??

Rayc 發表於 2010-2-23 20:16:40

升正身仲悶

╭〥?◇〞 發表於 2010-2-23 21:59:03

....都係好悶- -

Rayc 發表於 2010-2-24 16:23:51

所以好少人玩

vbnn20 發表於 2010-2-24 21:58:29

:75;我最近都冇咩時間升lv,果d係kong/ch升的

Rayc 發表於 2010-2-25 10:11:14

不要說謊呀

╭〥?◇〞 發表於 2010-2-25 16:37:31

..............冇言

Rayc 發表於 2010-2-25 17:44:43

你呢種回覆方法令我更無言

339122 發表於 2010-2-25 18:23:53

..............冇言
╭〥?◇〞 發表於 2010-2-25 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    你咁回 好似呃post
頁: 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 [1554] 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563
查看完整版本: 寵物樂園吹水區