ch真係唔會放過任何升lv既機會
Rayc 發表於 2010-2-23 05:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你要怪就怪vb幫佢升人仔啦- -
- -.....升人仔唔覺悶架咩??
升正身仲悶
....都係好悶- -
所以好少人玩
:75;我最近都冇咩時間升lv,果d係kong/ch升的
不要說謊呀
..............冇言
你呢種回覆方法令我更無言
..............冇言
╭〥?◇〞 發表於 2010-2-25 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你咁回 好似呃post