╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 17:17:22

有冇人放聖誕set呀
我好想要呀

Rayc 發表於 2010-1-16 17:38:58

好難有人放
我都收左成千幾m
仲要收左半年

vbnn20 發表於 2010-1-16 18:00:45

:49;之前d好多人都走左,所以咪少左好多舊裝~

Rayc 發表於 2010-1-16 18:01:54

好似大部份都係貧苦人家度

╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 19:00:52

..........我好想要呀...

Rayc 發表於 2010-1-16 19:05:33

..........我好想要呀...
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 07:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等你有多d錢先慢慢收都未遲,反正唔勁

╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 19:19:57

我好好好耐之前有玩寵物架

但係之前玩到悶....冇玩

上星期悶玩下...全部野唔同晒...

個個都勁有錢

我都唔知點買裝

你知唔知之前合一套惡魔要幾個月架??

Rayc 發表於 2010-1-16 19:39:46

我好好好耐之前有玩寵物架

但係之前玩到悶....冇玩

上星期悶玩下...全部野唔同晒...

個個都勁有錢 ...
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

唔知,因為我唔會為裝而去打料

339122 發表於 2010-1-16 22:04:53

我好好好耐之前有玩寵物架

但係之前玩到悶....冇玩

上星期悶玩下...全部野唔同晒...

個個都勁有錢 ...
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

我都要嫁- -一set惡魔 我都合左好耐先有既- -

Rayc 發表於 2010-1-16 22:06:16

搵人回32回
頁: 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 [1510] 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519
查看完整版本: 寵物樂園吹水區