我等緊ch pm我
vbnn20 發表於 2010-1-11 07:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
又係關於幫佢升?
我等緊ch pm我
vbnn20 發表於 2010-1-11 07:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你等佢pm ac比你?:18;
我有:49;
另外:♀型♂ 六倍經驗卡 1 2010-01-11 19:02:47:33;
:33;原來係kong幫升
原來係kong幫升
Rayc 發表於 2010-1-11 07:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇番之前都知啦,但我今日唔多得閒:49;
要搞多陣先可以off:49;
1500lv都要升分身?
浪費左d
1500lv都要升分身?
浪費左d
Rayc 發表於 2010-1-11 07:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我唔知佢有冇升,但我冇幫佢升到1500lv:49;
咁即係佢有升啦
咁我送埋1件魔杖+2件太刀比佢,再放隻指虎入家族,就重新開機後再升啦
♀型♂ 聖獸太刀 2 2010-01-10...
kong950120 發表於 2010-1-10 07:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
原來未有指虎多住,要攞番隻指虎先,之後再放落去:49;
你又想人同你買野,問完你又唔答,梗係少人啦
本帖最後由 kong950120 於 2010-1-11 07:21 PM 編輯
你又想人同你買野,問完你又唔答,梗係少人啦
Rayc 發表於 2010-1-11 07:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你講緊啲咩嘢?:49;
我真係要off,88:72;
o,我明了,但請你睇清楚我講話只放可以打到嘅嘢:49;