點解冇彈紅色提我的
vbnn20 發表於 2010-1-12 06:38 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔知呢{03}
:64;仲以為升18轉要1150,算啦,升到左108x先發現/.\
其實我應該升到幾多先升分身?我唔記得之前我係點:49;
其實我應該升到幾多先升分身?我唔記得之前我係點
charlesli 發表於 2010-1-12 08:01 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我印象中你好似1700-1800左右
我黎啦,不過又要走啦=/=
你次次都係咁-_-
:48;等我升返個人仔先@_@
- -v仔真係好勁呀- -幫人升升得咁快- -
:60;1次升2個ac.想慢都幾難
好耐無見
我大限就到,無乜時間
近排小上左
我會定期 keep著出租太陽裝
而活動要等大考完左先有時間搞