你講緊啲咩嘢?
我真係要off,88
kong950120 發表於 2010-1-11 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你張交易帖,問完野你又唔答,好易無人買
你張交易帖,問完野你又唔答,好易無人買
Rayc 發表於 2010-1-11 07:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你啱啱問我邊即時答到你:49;
而且有啲嘢做緊:47;
我問左起碼15分鐘
你灌水咁勁,無理由咁耐
我問左起碼15分鐘
你灌水咁勁,無理由咁耐
Rayc 發表於 2010-1-11 07:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我頭先打怪果陣個瀏覽器壞咗,要重開,加上我又想off:49;
而且我已經唔係好似已前咁:37;
今次真係要off,88:72;(本來都想off,你又搵我,我又要搞掂埋啲嘢)
跟著等我走左又on
論壇就系有人on有人off既...
:60;咪就係lo,我off啦,88
rayc唔捨得kong?{:4_308:}
我等緊ch pm我
vbnn20 發表於 2010-1-11 07:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我pm左你好耐啦:47;
:22;點解冇彈紅色提我的