我地一齊搶哂果個哂命的人d錢
vbnn20 發表於 2010-1-10 08:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
邊個係晒命的人?:18;
:25;果個極神lo
回復 15002# vbnn20
係喎,佢多我地個身+銀行到好多,有成3億:60;
:09;咪就係lo,我地d浪子係窮d
咪就係lo,我地d浪子係窮d
vbnn20 發表於 2010-1-10 08:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我仲有時送啲嘢比人添:60;
:50;我都係,之前送下送下,搞到e家好窮,我off啦,88
我都係,之前送下送下,搞到e家好窮,我off啦,88
vbnn20 發表於 2010-1-10 08:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,我差少少就幫ch升完:72;
找人找我做師傅幫升啦:48;升1個(18轉)比100m
找人找我做師傅幫升啦升1個(18轉)比100m
極神 發表於 2010-1-10 09:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
邊個做?:18;
終於幫ch升完47轉:49;
拜我做師傅...你們的分ac升到18轉我比錢你們