Rayc 發表於 2009-12-16 18:10:41

有咩原因呀?

kong950120 發表於 2009-12-16 18:32:38

有咩原因呀?
Rayc 發表於 2009-12-16 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都話明之前有講,仲問?:77;

而且之前好似仲係同你講添:49;

Rayc 發表於 2009-12-16 18:40:04

唔記得左啦
加上都唔知幾多帖前,點搵呀

kong950120 發表於 2009-12-16 18:40:42

咁我費事講:49;

不過幫升其實都幾好:60;

Rayc 發表於 2009-12-16 18:42:32

講多一次啦

kong950120 發表於 2009-12-16 18:43:26

費事啦:60;

吹多陣我打料

但咁耐以黎我好似都冇幫升過:49;

Rayc 發表於 2009-12-16 18:45:27

看來都係同錢有關

kong950120 發表於 2009-12-16 18:47:11

唔知你點諗

但幫升同我宜家打料差唔多:49;

Rayc 發表於 2009-12-16 18:48:37

如果我家族全部人都似你們就好啦

kong950120 發表於 2009-12-16 18:49:48

但宜家個家族都好似冇咩人上:49;
頁: 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 [1419] 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428
查看完整版本: 寵物樂園吹水區