有咩原因呀?
有咩原因呀?
Rayc 發表於 2009-12-16 06:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都話明之前有講,仲問?:77;
而且之前好似仲係同你講添:49;
唔記得左啦
加上都唔知幾多帖前,點搵呀
咁我費事講:49;
不過幫升其實都幾好:60;
講多一次啦
費事啦:60;
吹多陣我打料
但咁耐以黎我好似都冇幫升過:49;
看來都係同錢有關
唔知你點諗
但幫升同我宜家打料差唔多:49;
如果我家族全部人都似你們就好啦
但宜家個家族都好似冇咩人上:49;