Rayc 發表於 2009-12-16 17:52:41

所以我唔敢升

1120 發表於 2009-12-16 17:56:13

你要相信你自己可以超越:38;
如果系kong幫升就驚人...

Rayc 發表於 2009-12-16 17:58:38

係就死啦
最重要係我無人幫

kong950120 發表於 2009-12-16 17:59:38

係就死啦
最重要係我無人幫
Rayc 發表於 2009-12-16 05:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你家族冇人幫咩?:49;
你要相信你自己可以超越:38;
如果系kong幫升就驚人...
1120 發表於 2009-12-16 05:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我有啲想:60;

Rayc 發表於 2009-12-16 18:01:30


你家族冇人幫咩?:49;

我有啲想:60;
kong950120 發表於 2009-12-16 05:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
個個都唔肯,曾經有一個,不過現在已經......


嘩!咁恐怖呀

kong950120 發表於 2009-12-16 18:02:04


個個都唔肯,曾經有一個,不過現在已經......


嘩!咁恐怖呀
Rayc 發表於 2009-12-16 06:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有咩咁恐佈?:22;

邊個幫?

Rayc 發表於 2009-12-16 18:04:11

2個一齊幫升玩哂啦

曾經係某flash game版主,可惜現在大家接近敵對

kong950120 發表於 2009-12-16 18:04:45

2個一齊幫升玩哂啦

曾經係某flash game版主,可惜現在大家接近敵對
Rayc 發表於 2009-12-16 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我幫佢仲會幫?:49;

o

Rayc 發表於 2009-12-16 18:06:23

應該都係呀

kong950120 發表於 2009-12-16 18:06:53

但我之前講過我幫係因為...:60;
頁: 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 [1418] 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427
查看完整版本: 寵物樂園吹水區