Rayc 發表於 2009-12-16 19:37:17

咁我off一陣先
果然vbnn一上kong就打完

vbnn20 發表於 2009-12-16 19:37:28

:48;呢到真係個好地方

kong950120 發表於 2009-12-16 19:37:54

唔係,因為我打完我今日嘅目標:60;(今日快咗)

vbnn20 發表於 2009-12-16 19:39:54

:49;日日咁打唔辛苦咩

kong950120 發表於 2009-12-16 19:40:47

因為我有個目標:60;

不過你係咪諗住幫ch升?

vbnn20 發表於 2009-12-16 19:44:06

= =佢都冇on過

kong950120 發表於 2009-12-16 19:45:10

但你都可以幫佢升嘛(我之前好似見過佢on):49;

vbnn20 發表於 2009-12-16 19:46:58

:49;遲d先啦,又唔急的

Rayc 發表於 2009-12-16 19:48:09

咁我快d升先

kong950120 發表於 2009-12-16 19:49:26

:49;遲d先啦,又唔急的
vbnn20 發表於 2009-12-16 07:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我都想...:60;
頁: 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 [1421] 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430
查看完整版本: 寵物樂園吹水區