咁我off一陣先
果然vbnn一上kong就打完
:48;呢到真係個好地方
唔係,因為我打完我今日嘅目標:60;(今日快咗)
:49;日日咁打唔辛苦咩
因為我有個目標:60;
不過你係咪諗住幫ch升?
= =佢都冇on過
但你都可以幫佢升嘛(我之前好似見過佢on):49;
:49;遲d先啦,又唔急的
咁我快d升先
:49;遲d先啦,又唔急的
vbnn20 發表於 2009-12-16 07:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我都想...:60;