kong950120 發表於 2009-12-12 18:30:57

咁宜家快啲吹:84;

Rayc 發表於 2009-12-12 18:31:56

盡量啦
因為我睇緊閃電十一人

kong950120 發表於 2009-12-12 18:32:16

咁又吹啲咩好?:49;

Rayc 發表於 2009-12-12 18:34:24

我無咩所謂

kong950120 發表於 2009-12-12 18:35:17

無咩咩所謂?:49;

Rayc 發表於 2009-12-12 18:37:24

你想吹咩都得

kong950120 發表於 2009-12-12 18:40:20

我都唔知吹咩:49;
所以先問

Rayc 發表於 2009-12-12 18:43:36

咁...不如唔好吹lo

vbnn20 發表於 2009-12-12 18:45:19

:60;我最近好似好少上咁

kong950120 發表於 2009-12-12 18:47:46

咁唔好吹住

一陣打完我再吹:49;
頁: 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 [1395] 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404
查看完整版本: 寵物樂園吹水區