Rayc 發表於 2009-12-11 19:01:34

你要快我就慢比你看

kong950120 發表於 2009-12-11 19:02:43

咁無所謂啦,我都想打料,又有排先有獎:49;

Rayc 發表於 2009-12-11 19:05:42

咁你慢慢打
我自己搵野做

kong950120 發表於 2009-12-11 19:06:34

咁我又去打料先:72;

Rayc 發表於 2009-12-11 19:14:29

大家回30回呀
off la,88

kong950120 發表於 2009-12-11 19:16:19

大家回30回呀
off la,88
Rayc 發表於 2009-12-11 07:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我連29回都未睇:49;

88:72;

339122 發表於 2009-12-11 19:30:49

好悶呀    好想出去

Rayc 發表於 2009-12-11 19:31:15

好悶呀    好想出去
339122 發表於 2009-12-11 07:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
捉唔捉象棋?

1120 發表於 2009-12-11 20:24:21

好耐無捉象棋...
e家行可能都有問題==

kong950120 發表於 2009-12-11 20:31:52

仲有冇人吹?
頁: 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 [1388] 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397
查看完整版本: 寵物樂園吹水區