你要快我就慢比你看
咁無所謂啦,我都想打料,又有排先有獎:49;
咁你慢慢打
我自己搵野做
咁我又去打料先:72;
大家回30回呀
off la,88
大家回30回呀
off la,88
Rayc 發表於 2009-12-11 07:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我連29回都未睇:49;
88:72;
好悶呀 好想出去
好悶呀 好想出去
339122 發表於 2009-12-11 07:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
捉唔捉象棋?
好耐無捉象棋...
e家行可能都有問題==
仲有冇人吹?