1120 發表於 2009-12-12 16:59:20

點解你有時間吹既?:49;
唔好太依賴神之力啦==

Rayc 發表於 2009-12-12 17:00:24

好,等陣去升lv

kong950120 發表於 2009-12-12 17:48:14

本帖最後由 kong950120 於 2009-12-12 06:22 PM 編輯

你打等到升?:44;

邊至啱:49;

Rayc 發表於 2009-12-12 18:01:47

無,升左15分鐘

kong950120 發表於 2009-12-12 18:23:14

咁我繼續打錢算:49;

Rayc 發表於 2009-12-12 18:24:12

這是不是貪錢?

kong950120 發表於 2009-12-12 18:25:21

因為就黎有活動,而且想試一啲嘢:49;

Rayc 發表於 2009-12-12 18:27:00

因為就黎有活動,而且想試一啲嘢:49;
kong950120 發表於 2009-12-12 06:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩區有活動?

kong950120 發表於 2009-12-12 18:27:49

vb話有嘛

而且就黎聖誕,通常都有:49;

不過係咪吹埋佢?

Rayc 發表於 2009-12-12 18:29:37

vb話有嘛

而且就黎聖誕,通常都有:49;

不過係咪吹埋佢?
kong950120 發表於 2009-12-12 06:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
應該寵區會有
當然吹埋佢
頁: 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 [1394] 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403
查看完整版本: 寵物樂園吹水區