點解你有時間吹既?:49;
唔好太依賴神之力啦==
好,等陣去升lv
本帖最後由 kong950120 於 2009-12-12 06:22 PM 編輯
你打等到升?:44;
邊至啱:49;
無,升左15分鐘
咁我繼續打錢算:49;
這是不是貪錢?
因為就黎有活動,而且想試一啲嘢:49;
因為就黎有活動,而且想試一啲嘢:49;
kong950120 發表於 2009-12-12 06:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩區有活動?
vb話有嘛
而且就黎聖誕,通常都有:49;
不過係咪吹埋佢?
vb話有嘛
而且就黎聖誕,通常都有:49;
不過係咪吹埋佢?
kong950120 發表於 2009-12-12 06:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
應該寵區會有
當然吹埋佢