kong950120 發表於 2009-12-12 20:28:02

:49;拎完禮物就走係唔得的
vbnn20 發表於 2009-12-12 08:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩拎完禮物,宜家有得拎?:18;

Rayc 發表於 2009-12-12 20:29:29


咩拎完禮物,宜家有得拎?:18;
kong950120 發表於 2009-12-12 08:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
即係話你好似老千/無良奸商咁,拎左野就走人

kong950120 發表於 2009-12-12 20:30:37


即係話你好似老千/無良奸商咁,拎左野就走人
Rayc 發表於 2009-12-12 08:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我有咁做咩?:49;

Rayc 發表於 2009-12-12 20:32:21

用老千太誇張啦,不過我又諗唔到用咩

kong950120 發表於 2009-12-12 20:32:58

用老千太誇張啦,不過我又諗唔到用咩
Rayc 發表於 2009-12-12 08:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但因為已經吹咗好多,又未必係我,所以...:49;

vbnn20 發表於 2009-12-12 20:33:35

:49;咁一起走啦

Rayc 發表於 2009-12-12 20:34:04


但因為已經吹咗好多,又未必係我,所以...:49;
kong950120 發表於 2009-12-12 08:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
不過我覺得off都係件好事
講到尾,vbnn都係唔想我拎野

vbnn20 發表於 2009-12-12 20:35:03

:25;咩我似d咁的人咩

Rayc 發表於 2009-12-12 20:35:44

:25;咩我似d咁的人咩
vbnn20 發表於 2009-12-12 08:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
以前都已經係咁啦

kong950120 發表於 2009-12-12 20:36:34

咁我吹多陣off
頁: 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 [1403] 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412
查看完整版本: 寵物樂園吹水區