又比你們搶左
:48;太慢了
又比你們搶左
Rayc 發表於 2009-12-12 08:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實我應該今次攞唔到,因為我攞咗好多:49;
:48;可能bahu忙到唔記得左呢
vbnn果然係衰人
:48;可能bahu忙到唔記得左呢
vbnn20 發表於 2009-12-12 08:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔記得咗啲咩?:49;
不過想知係咩禮物
唔記得咗啲咩?:49;
不過想知係咩禮物
kong950120 發表於 2009-12-12 08:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔記得左你連續
不過我會爭取
唔記得左你連續
不過我會爭取
Rayc 發表於 2009-12-12 08:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
爭取攞咩禮物?:48;
唔係,如果你連續3次,我會同bahu講番
唔係,如果你連續3次,我會同bahu講番
Rayc 發表於 2009-12-12 08:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢應該會記得,你放心啦:49;