:48;我見冇咩野做,咪...
vbnn20 發表於 2009-12-12 08:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你上黎係想...?:48;
vbnn似乎有陰謀
:48;咪就係果樣lo
:48;咪就係果樣lo
vbnn20 發表於 2009-12-12 08:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係咪想攞一啲嘢?:48;
:48;係又唔係咁lo
:48;係又唔係咁lo
vbnn20 發表於 2009-12-12 08:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
見到你我先上返,唔係我就...:60;
:48;唔係就點
未諗到點講:49;
:48;再回會比rayc偷左份禮物
其實上面我有講(但我應該今次冇獎):49;