:48;果d9成9都係信唔過,走了,88@_@
你們咁怏又吹到cycle的未段啦
我好似未拎過獎
你們咁怏又吹到cycle的未段啦
我好似未拎過獎
Rayc 發表於 2009-12-12 10:44 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我肯定你今個cycle有獎
係就好啦
不過好似大部分比你搶左
係就好啦
不過好似大部分比你搶左
Rayc 發表於 2009-12-12 11:14 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
今次我搶咗好似唔係好多:49;
我印象中好多
但應該少過上次:60;
不過至少都有5次
咁都算少啦:49;
咁我們呢d3次都唔有無既叫咩?:78;