咩得一個呀
得一個版主話嘛:49;
兩個都有話-_-
但你問我咩一個嘛:49;
'得一個'<--點出現?
'得一個'
Rayc 發表於 2009-12-11 06:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你話vb同極神,但你又話vb成日玩人,咁咪得番極神囉:49;
原來係咁
成日講一半搞到我誤會
因為我有時諗唔到點講,又要快:49;
慢慢來吧!又唔係爭獎
有時就係要爭獎:49;
而且要快啲完咗個cycle