應該得我呱@@
但系唔系好想吹:49;
咁我繼續打料算:72;
:48;某某都係到bo
:48;某某都係到bo
vbnn20 發表於 2009-12-11 09:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你又冇回到:49;
:49;今日係星期五牙嘛
咁你吹唔吹落去?
:49;我冇所謂的
咁快啲吹埋佢啦:60;
不過...:49;
:49;不過d咩
:49;不過d咩
vbnn20 發表於 2009-12-11 10:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我想問你我會唔會比人扣分?:49;
而且點解你要隔一陣先回?
一模一樣,好似犯壇規
Rayc 發表於 2009-12-11 06:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
隔幾頁應該無所謂掛
現在比我捉到:85;
一係改番,一係投訴
Rayc 發表於 2009-12-11 06:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif