但你都好似搶咗唔少:60;
有時真系為佢可惜:49;
1120 發表於 2009-12-12 03:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁不如轉讓一兩個獎比我
但你都好似搶咗唔少:60;
kong950120 發表於 2009-12-12 04:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有時1cycle攞1個都叫唔少?==
邊及你唔少哦?:60;
咁不如轉讓一兩個獎比我
Rayc 發表於 2009-12-12 04:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好多時候都有讓咯==
只系你唔知點解突然off咗==
有時1cycle攞1個都叫唔少?==
邊及你唔少哦?:60;
好多時候都有讓咯==
只系你唔知點解突然off咗==
1120 發表於 2009-12-12 04:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我有限著用幾耐
有時1cycle攞1個都叫唔少?==
邊及你唔少哦?:60;
好多時候都有讓咯==
只系你唔知點解突然off咗==
1120 發表於 2009-12-12 04:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你有時邊只1次咁少:49;
又off陣先:72;
我5點左右都要off
神之力時間?:72;
神之力時間?:72;
1120 發表於 2009-12-12 04:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果係就好啦
你好耐唔升咗:49;
未有時間升
反正都係穩守第三