vbnn20 發表於 2009-12-9 19:17:22

:76;做咩我次次on都冇人的

Rayc 發表於 2009-12-9 19:18:04

我同33都係度
神:咁你不如唔好on

vbnn20 發表於 2009-12-9 19:20:34

:19;咁我走lo

kong950120 發表於 2009-12-9 19:21:35

:19;咁我走lo
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔好,一齊吹啦:61;

但佢小上左(拉均一日都有5帖),而且現在講緊你
Rayc 發表於 2009-12-9 05:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我其實係想打料:60;

Rayc 發表於 2009-12-9 19:21:57

唉!明天要補課

kong950120 發表於 2009-12-9 19:24:01

vb都走,咁我去繼續打料先:72;

Rayc 發表於 2009-12-9 19:28:18

我都玩pbo先

vbnn20 發表於 2009-12-9 19:35:17

:73;i 仲係到

Rayc 發表於 2009-12-9 19:36:05

:73;i 仲係到
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
i?佢係邊個?

kong950120 發表於 2009-12-9 19:37:32

:73;i 仲係到
vbnn20 發表於 2009-12-9 07:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我唔打住:48;
頁: 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 [1366] 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375
查看完整版本: 寵物樂園吹水區